Marketingul online se referă la orice strategie, tehnică sau instrument bazat pe internet și este utilizat pentru a crește gradul de vizibilitate a mărcii unei companii și a bunurilor sau serviciilor pe care le oferă. Metodele și tehnicile folosite în marketing online includ servicii precum E-mail Marketing, Social Media Management, Content Marketing, Optimizare SEO și altele. Scopul marketingului online este de a-ți susține brandul să ajungă la potențialii clienți, prin a-ți crea o prezență solidă pe canalele de social media, unde publicul tău țintă își petrece deja timpul: Facebook, Instagram, Pinterest sau TikTok.
Marketingul online a devenit o parte esențială a strategiei de afaceri în ultimii ani, iar importanța sa este într-o continuă evoluție. În acest articol ne vom concentra pe lucrurile mai puțin știute despre acest domeniu, pentru a-l cunoaște și înțelege mai bine.
De ce este important marketingul online?
Marketingul online este crucial în peisajul actual al brandurilor datorită mai multor motive. Acesta oferă o modalitate eficientă de a ajunge la o audiență semnificativă, permițând companiilor să-și promoveze brandurile și produsele eficient. Marketingul online constă în capacitatea sa de a extinde vizibilitatea brandului într-un mod cât se poate de smart și eficient.
7 lucruri pe care nu le știai despre marketingul online
În marketingul online există câteva aspecte mai puțin cunoscute, care totuși au o mare importanță în acest domeniu:
- Conținut interactiv. Interacțiunea directă prin sondaje, jocuri sau instrumente interactive poate crea engagement, iar informațiile legate de brandul tău vor fi mult mai repede reținute de către utilizatori.
- Tehnologia blockchain. Acest tip de tehnologie poate aduce transparență și securitate sporită în publicitatea online, ajutând la combaterea fraudei și permițând schimbul transparent de informații în cadrul unei rețele de afaceri.
- SEO este mai mult decât alegerea unor cuvinte cheie. Optimizarea motoarelor de căutare este unul dintre cele mai importante elemente de creștere a profilului companiei pe internet. O strategie de optimizare eficientă implică și aspecte precum arhitectura site-ului, linkuri interne, viteza de încărcare a paginilor și multe alte aspecte.
- Conținutul video domină. Mai mult de 54% dintre specialiștii în marketing spun că materialul video este cel mai valoros tip de conținut pentru atingerea obiectivelor de marketing în social media. Acesta reprezintă un instrument puternic pentru educarea clienților și prezentarea produselor. Adesea utilizatorii vor reține mai repede informația dintr-un mesaj vizionat pe video, față de un mesaj citit într-o poză.
- Consumatorii au o capacitate de atenție scurtă, cu o medie de 8 secunde. Dacă un site web este optimizat necorespunzător pentru viteză, este posibil să nu poată atrage trafic semnificativ. Capacitatea de atenție redusă a utilizatorilor poate duce, de asemenea, la rate scăzute de vizionare a videoclipurilor care sunt prea lungi.
- Monitorizarea și analiza constantă. Adaptarea strategiilor în funcție de schimbările în comportamentul consumatorilor și în mediul online este esențială pentru succesul pe termen lung al marketingului digital.
- Conținutul Evergreen este valoros. Știi articolele alea scrise „pe trend” care sunt relevante doar în perioada în care e popular subiectul? Ei bine, Evergreen Content se referă la conținutul care este util în orice moment și care va fi accesat chiar și peste ani buni.
Lemon Ice Agency înțelege marketingul inteligent și acționează
Dacă îți dorești să lucrezi cu o agenție de marketing bine informată, care gândește strategii smart și nu omite detalii, Lemon Ice Agency este alegerea potrivită. Este o echipă dedicată și creativă, care atinge excelența în promovarea online.
Lemon Ice Agency are grijă să păstreze o legătură strânsă cu ai săi clienți și reușește mereu să atingă rezultatele dorite.
Concluzii
Trecând prin fiecare aspect mai puțin știut despre marketingul online, descoperim că succesul nu se bazează doar pe lucrurile general știute și aplicate în acest domeniu. Este important ca research-ul să facă parte din viața ta în fiecare zi, deoarece poți lua contact cu informații noi și foarte prețioase.